Avatar billede bsam Nybegynder
07. juli 2014 - 09:51 Der er 6 kommentarer

polet udskyder

Hej
Ved ikke om dette er det rette forum
MEN, har brug for lidt hjælp til en mekanisme som kan skyde en polet op af ex. en kasse dvs. når man trykker på en knap skal der være et magasin inholdende ca 20 poletter som så 'skydes' op en efter en....
link eller en skitse ville være en stor hjælp
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. juli 2014 - 09:55 #1
Måske lidt mere information.
Når du skriver skyde, mener du så "skyde"?
Så de flyver gennem lokalet eller skal de blot skubbes op, så man kan tage dem en for en ?
Avatar billede bsam Nybegynder
07. juli 2014 - 10:15 #2
De må gerne lave et mærke i loftet ;-)
He He nej tænker på de 'hopper op' af kassen, har en ide om en fjeder så man kan regulerer opspringet.
Avatar billede bsam Nybegynder
07. juli 2014 - 13:28 #4
like this :-)
så er det bare at finde en til en overkommelig pris,
eller se mekanismen hvordan mønten kommer ud så jeg kan bruge det i mit DIY projekt..
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juli 2014 - 14:36 #5
Mon ikke fx movia ligger inde med nogle fra den gang, de solgte billetter i busserne.
Avatar billede bsam Nybegynder
07. juli 2014 - 14:46 #6
mener deres møntholder kome mønterne ud nedeunder ?
jeg ville gerne du poppede op :-)