Avatar billede Philler Nybegynder
07. juli 2014 - 19:46 Der er 1 kommentar

Netgear/Viasat Router WN602v2

Hejsa alle,
Jeg vil gerne bruge min Viasat Netgear router derhjemme i stedet for ude i sommerhuset til at give internet til min Viasat HD TV Box
Men jeg ved ikke om jeg kan bruge Routeren til min strationære Pc derhjemme, eller til computer partyer med vennerne, Vil gerne bruge den som en fordeler/switch, begge routere har to indgange/udgange, men kan man godt sætte en i den ene ende og to i den anden ende så man bruger den ligesom en trådløs switch?

Tak på forhånd
Avatar billede mcdamm Nybegynder
17. august 2014 - 08:25 #1
Har du fundet ud af om det virker? Jeg er nemlig i samme problem..