Avatar billede appel Novice
07. juli 2014 - 21:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3D visning fra PC til projektor

Jeg har en BenQ W1070 projektor, et sæt Sainsoni 144 hz aktive 3D briller og en Lenovo X1 Carbon.

Når jeg forsøger at afspille 3d film fra youtube eller xbmc kan jeg ikke få 3d effekten til at virke. Jeg vælger selvfølgelig enten side by side eller top and bottom.

Selvom jeg synker med mine briller så ser jeg absolut ingen 3d effekter, det bliver kun endnu mere uskarpt og fyldt med skygger når jeg har brillerne på.

Nogen der ved hvad jeg evt. mangler at gøre eller står i samme situation?
08. juli 2014 - 16:01 #1
Årets (foreløbig) rekord ?
Point ude: 2.695

---
Avatar billede appel Novice
13. juli 2014 - 16:46 #2
Tak for info - er i gang med at lukke spørgsmål der kan lukkes.
Avatar billede appel Novice
13. juli 2014 - 16:52 #3
til luk