Avatar billede brianboysen Nybegynder
08. juli 2014 - 11:09 Der er 5 kommentarer

Vores kunder modtager ikke vores mails

Kære Alle,

Er der nogen som har oplevet at folk ikke modtager deres mails?

Vi har haft problemet i ca. 4 måneder nu og oprettet ny domæne, men problemet er ikke forsvundet.

Vi har fælles gmail konto og sender fra gmail. Vi har ændret det til at blive sendt fra webhosting, men problemet er der stadig.

Det virker som om det mest er TDC kunder som ikke får vores mails..

Har oplevet at skrive med kunder og så pludselig modtager de ikke vores tilbud længere.

Det virker som regel at gå ind i webhosting og sende derfra.

Det er et kæmpe problem, da vores virksomhed afhænger af at folk modtager vores tilbud og bestiller.

Ingen IT ekspert har hørt om dette før, så ingen har kunnet hjælpe os.....

Håber på ideer til at løse problemet...

Med venlig hilsen
Brian Harry Boysen
08. juli 2014 - 11:12 #1
Har du tjekket at IP adresserne bad domænet ikke er blevet blacklisted?

http://mxtoolbox.com/
08. juli 2014 - 15:40 #2
Alt hvad der kommer fra en gmail er svindel, plat og spam.

Tag nu og stå ved dit/jeres firmanavn, ellers kan du/I ikke tages seriøst.

Og det er så bare min mening.
Avatar billede brianboysen Nybegynder
09. juli 2014 - 07:34 #3
Ja, den er ikke blacklisted
Avatar billede Eli123 Nybegynder
17. juli 2014 - 11:08 #4
Jeg er lige nysgerrig - fandt du en løsning på dette problem?
Avatar billede brianboysen Nybegynder
18. juli 2014 - 07:50 #5
Nej, vi har enddnu ikke fundet en løsning.

Er flyttet til TDC hosting og de yder god service, men det er endnu ikke lykkes dem at finde/stoppe problemet..