Avatar billede Butterfly Ekspert
08. juli 2014 - 12:51 Der er 1 løsning

Autoudfyldelse af celle

Jeg har en lang liste med en masse forskellige opgaver. Disse opgaver løses af en række personer. En person kan godt have flere opgaver.
Alle opgaver er delt i 3 grupper, afhængig af hvor vigtig opgaven er. Hver gruppe har sin farve.
Jeg har en liste med alle personer og vil gerne have at jeg kan se hvilken opgavegruppe den enkelte person er i. Det skal være den vigtigste opgave der vises, hvis personen har opgaver i alle 3 grupper.
Hvis jeg skifter Knud ud med Søren så skal Søren ændre gruppe status under personer.

Opgave        Navn    Gruppe
Oprydning    Per      1
Afvaskning    Søren    2
Afvaskning    Per      2
Maling        Per      3
Maling        Knud      3

Personer          Gruppe
Knud              auto-indsæt
Per              auto-indsæt
Søren            auto-indsæt
Avatar billede finb Ekspert
10. juli 2014 - 16:23 #1
Øverste række:  Skriv opgaverne
Venstre kolonne: Skriv navnene
Krydsfelterne:  Blå = gruppe 1, Rød = gruppe 2 osv.