Avatar billede guldhammer72 Novice
08. juli 2014 - 21:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afstemningssystem med tilhørende filer??

Hej.

Jeg søger en pris på et afstemningssystem (php + mysql)
med tilhørende admin-del og afstemningsside.

Systemet skal bruges til at lave en online meningsmåling op til folketingsvalg og op til kommunenalvalg.

Man skal kunne lave flere afstemninger på en gang.

Man (jeg) skal kunne uploade partiers logo, og skrive partiers navn, og siden skal kunne vise antal stemmer og % af stemmerne, og hvis det er muligt skal systemet kunne udregne antal mandater, også til kommunevalg.

Systemet skal registrere ip adresser som stemmes fra, og man skal kun kunne stemme 1 gang hver gang.

Hvor meget skal det koste??

//Guldhammer72
Avatar billede repox Seniormester
09. juli 2014 - 00:48 #1
Hvilke afstemingsmuligheder skal der være?
Avatar billede guldhammer72 Novice
09. juli 2014 - 01:05 #2
Jeg skal selv kunne bestemme hvor mange afstemningsmuligheder der skal være, afhængig af hvor mange partier der er.
Avatar billede guldhammer72 Novice
25. marts 2015 - 23:42 #3
Ingen brugbare svar, så jeg tager selv míne points.