Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2014 - 00:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

del musikken på nette

hej jeg håber der er en som kan hjælpe mig mgi

jeg har en masse musik som er på min computer (lokal )

dem vil jeg dele via internettet så jeg kan spille dem fra min mobil ipad via Internet jeg har ikke en NAS server jeg håber  der er en som kan hjælpe mig ps jeg har kikke på music cloud  det kan jeg ikke lille fine ud af
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2014 - 08:02 #1
Spotify premium :-)

Ellers vil jeg nok vælge en nas løsning, da det ikke er billigt at ha en pc tændt 24/7
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2014 - 12:03 #2
jeg har kikk på https://mymusiccloud.com/#/ den jeg syses i8kke det er lavet lige så godt
Avatar billede double-g Juniormester
09. juli 2014 - 20:55 #3
Du kan oprette dig på Google Play Music https://play.google.com/music/listen#/manager og uploade op til 20.000 numre, som du så kan få adgang til fra din ipad ved at installere Google Pley Music app'en
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2014 - 22:16 #4
det er ikke free
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2014 - 22:26 #5
Tvivler på noget er helt gratis i den her sammenhæng.. Husk lige at nogen skal betale for en server som du vil have din musik over på for derved at kunne tilgå fra alle dine enheder ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2014 - 23:39 #6
music cloud  er en server du du lin dine filer op på så du har på din pc (MP3 WMA )
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2014 - 00:04 #7
Ja, men kunne forestille mig der står en del i deres vilkår (eula) som de færreste vil synes godt om ;-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2014 - 12:37 #8
hvordan dur Google Play
Avatar billede double-g Juniormester
10. juli 2014 - 15:25 #9
Du kan jo prøve om Google Play Music er noget for dig.
Så længe du holder dig til de numre du selv uploader, er det ganske gratis.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2014 - 12:31 #10
det kan jeg ikke lige få til at do
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2014 - 23:15 #11
fandt denne her https://onedrive.live.com/ og køre godt på ipad iphone og pc