Avatar billede D-Ras Nybegynder
09. juli 2014 - 17:52 Der er 4 kommentarer

Ny Bærbar med windows 7, kan ikke holde stabil internet forbindelse...

Hejsa Drenge.. jeg er ny på site, så undskylder på forhånd, for dårlige spørgsmål, og jeg ved heller ikke om det er passende spørgsmål jeg stiller,men giver det en chance...

Jeg Købte for en lille uge siden en ny(brugt) bærbar, en asus gaming pc, fuldt installeret med windows 7 og diverse progammer og antivirusprogammer... Jeg havde før dette en ganske normal acer, bær bar fra 2007, med xp installeret på..
Jeg har en aftale med min overbo, om vi "deler" hans internet, han har åbnet d, så der ingen kode på, hvori jeg betaler lidt af hans forbindelse, mit problem eller spørgsmål går på, at da jeg benyttet min acer, havde jeg ingen problemer med internet forbindelsen og den var faktisk enorm hurtig, og en tilfredsstillende downloadspeed...
Min nye bærbar, fanger forbindelsen hvergang, og jeg kan os læse at styrken er god, men jeg kan hverken downloade,google eller bare surfe på nettet..

Undskyld den blev lidt lang, svært a forklare, når man kun er i gang med a lære pc'er bedre

MVH Daniel
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2014 - 19:45 #1
Hej og velkommen til.Spørgsmålet er fint og i rette kategori, så godt gået :-)

Er du sikker på dine drivere er up to date på computeren?
09. juli 2014 - 20:56 #2
...men jeg kan hverken downloade,google eller bare surfe på nettet.. Hvordan viser det sig i praksis ?

HAR det virket på DEN PC ?
Avatar billede D-Ras Nybegynder
09. juli 2014 - 23:17 #3
hej igen... tak for hurtige svar... ja alle mine driver skulle være opdateret... ja det har den og det gør den stadig, en sjælen gang i mellem... jeg kan os se der er fuld styrke, det som om computeren bare ikke kan fange det, jeg har testet andre bærbarer, og de fanger forbindelsen fint, ligesom min gamle.. så problemet, burde være isoleret til denne ene, jeg har bare ingen anelse om hvad..

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2014 - 12:43 #4
Tjek i enhedshåndteringen under netkort- strømstyring, at Windows IKKE må pille til strømmen på dem. Der skal være strøm på hele tiden.
Se om det giver en mere stabil løsning. Du skal muligvis genstarte efter denne retning i strømstyringen.