Avatar billede Csaba Nybegynder
09. juli 2014 - 22:33 Der er 3 kommentarer

Solidworks

Hej, jeg har en bror som snart skal aflevere en dør der skal laves i programmet SolidWorks, i forbindelse med hans snedker uddannelse. Er der nogen steder hvor man kan finde en lærer til hjemme undervisning, som kan hjælpe ham med at lave den..? :)
Avatar billede mwhas Praktikant
10. juli 2014 - 10:45 #1
Har han aldrig prøvet Solidworks?
Har han Solidworks på sin computeren?

Skal det være hjemme undervisning, hvis ja, hvor i landet er det?

Om mig selv:
Jeg en frisk ung fyr på 32 år, har kone og 2 børn.

Har brugt solidworks PRO.i 6-7 år + (Autodesck Inventor det samme)
Har undervist ca. 8 personer hos FLsmidt i Solidworks.

Mvh
Martin Wendler
Avatar billede Csaba Nybegynder
10. juli 2014 - 16:46 #2
Han har ikke arbejdet med programmet så længe, og det har givet ham store problemer. Han har arbejdet lidt med programmet her hjemme, og har i den forbindelse også installeret programmet på sin computer.
Hele hans opgave skal afleveres på tirsdag, så det kunne være rigtig fedt hvis du kunne hjælpe :) vi kommer fra Kokkedal i Nordsjælland.

Hvad skal du have i timen for at hjælpe ham?

Mvh
Cecilie Sabatinski
Avatar billede Csaba Nybegynder
10. juli 2014 - 17:17 #3
Han har også arbejdet med programmet på skolen, men der er ikke så mange inklusiv hans lærer som kan finde ud af programmet. Ville være rigtig fedt hvis du havde mulighed for at hjælpe ham imorgen :)