Avatar billede Vibekejayana Nybegynder
09. juli 2014 - 22:40 Der er 5 kommentarer

Min mac viser spørgsmålstegn ?

Please hjælp mig! Min mac starter men bliver ved med at loade ved Apple tegnet, har tændt og slukket den flere gange, men der sker ikke noget. Jeg har prøvet og holde alt inde osv og prøvet at cmd+alt+r+p, da jeg købt min mac fik jeg ingen cdrom med hvilket var dumt. Jeg har stadig min bon og den er ikke særlig gammel. Mit problem er at jeg er på ferie så kan ikke lige sådan komme hjem. Noget jeg kan prøve ellers?
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2014 - 23:30 #1
hvad er det for en mac du har
Avatar billede Vibekejayana Nybegynder
12. juli 2014 - 19:28 #2
Det er MacBook Pro 13' og fra 2012
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2014 - 19:45 #3
Avatar billede Vibekejayana Nybegynder
20. juli 2014 - 14:55 #4
Det der hjalp ved mig, var at jeg holdt alt inde når jeg tændte den, så kom der noget frem og jeg valgte at gendanne den, efter det geninstallerede jeg os x, og nu virker den skam helt fint igen! :D
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2014 - 21:12 #5
hvem skal ha ?