Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. juli 2014 - 12:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rensning af skærm indvendigt?

Hej. Jeg opdagede her for to sekunder siden at der var noget på skærmen. Jeg prøvede at få insektet af, men jeg kunne ikk få fat i det. Jeg trykker lidt på hvor dyret er, og finder ud af at det sad invendigt på skærmen. Hvordan kom det derind, og hvordan får jeg det nu døde dyr ud igen?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2014 - 13:21 #1
det er nok snarere en pixel-fejl. Der er ikke noget at gøre - lev med det til du skifter skærm.
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. juli 2014 - 13:31 #2
Desværre nej. døde pixels flytter sig ikke rundt på skærmen indtil at du trykker på dem - det var en tordenflue :/
Avatar billede poko1 Ekspert
10. juli 2014 - 13:44 #3
Den er nok kommet ind gennem alle dine åbne huller ! :-( Point ude: 600)
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. juli 2014 - 14:09 #4
Men er der en af jer der ved hvordan skærmen kan tørres af indvendigt?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2014 - 14:33 #5
en alm skærm (ikke bærbar) skal typisk åbnes bagfra. Og så fjerner man dele til man er fremme ved selve skærmen. Rens, og saml igen.
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
28. maj 2015 - 22:49 #6
Mange tak for hjælpen, læg et svar hvis du vil betales ;)