Avatar billede narkona Praktikant
10. juli 2014 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Præsentation /planche med mouseover effect

Jeg vil lave en sammenligning af nogle IT systemet, for at fremvise det grafiske forskellige i systemerne.

Jeg har ca 8 billeder i en cirkel på en side, og ønsker at når man flytter musen over et billede, får man automatisk en forstørrelse af dette.

Udfordringen (for mig) er så at lave det i et format/fil som alle kan åbne og se.. Dvs jeg undgår gerne powerpoint.  Kan det f.eks. laves i PDF?

Hvis det skal laves som en hjemmeside?
Hvad er så nemmest/hurtigst at bruge?
Avatar billede finb Ekspert
10. juli 2014 - 16:25 #1
Jeg ville nøjes med at finde og fremvise en
eksisterende hjemmeside, der allerede har funktionen.
Avatar billede Hanne Fachmann Nybegynder
06. august 2014 - 13:30 #2
Fremstil en hjemmeside. Der skal tilføjes nogle koder for at få effekten med forstørrelse af foto. Kan du selv, ellers må du søge efter hjælp. Det er mere kompliceret med foto i en cirkel, end hvis de var på en række.
Er du sikker på at det ikke er en god ide at bruge Power point?

Alle skal kunne se det skriver du, men du vil have en lidt kompliceret løsning? Det er modstridende....

Håber du får en løsning.