Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2014 - 14:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hotmail konto blokeret uden

Jeg skiftede en Hotmail konto ud med en anden. Nu et par dage efter hvor jeg vil logge på, får jeg at vide den er blokeret på grund af "usædvanlig aktivitet". Hvilket er noget godylt ævl. Er sikker på der ingen "usædvanlig aktivitet" har været.

Jeg bruger adressen 117 steder på nette hvor jeg er registreret. Og derudover hvis jeg af en eller anden grund ønsker at være anonym (f.eks. for at undgå spam i min almindelige Outlook).

Den er oprettet i et fiktivt navn. Derfor vil jeg ikke bruge mit telefonnummer til at genaktivere lortet. Så er jeg jo ikke anonym længere.
Det kan sgu da ikke passe man ikke kan have sådan en skide postkasse uden at fortælle røvhullerne hvem man er?!
Der står en hel masse om andre muligheder(?) som jeg slet ikke kan overskue. Så derfor - er der en anden måde at genaktivere den?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2014 - 14:24 #1
Hov, "uden" skulle ikke have været med i overskriften.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2014 - 14:30 #2
køb et taletidskort til det formål.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2014 - 00:30 #3
Hvis det virkelig er eneste mulighed, så dropper jeg den. Vil sgu ikke betale penge for at logge på en gratis mail konto.
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. juli 2014 - 09:00 #4
den er blokeret på grund af "usædvanlig aktivitet"". Hvilket er noget godylt ævl.

Der er vel ingen der siger, at det er dig, der har lavet den "usædvanlige aktivitet"?

Det kan vel lige så vel skyldes, at du f.eks. er blevet hacket, der har været logget ind i Indien eller andre eksotiske steder etc. etc.?

uden at fortælle røvhullerne hvem man er

Håber i øvrigt, at du er en lille bitte smule høfligere IRL, end du er herinde... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2014 - 19:18 #6
Det kan vel lige så vel skyldes, at du f.eks. er blevet hacket, der har været logget ind i Indien eller andre eksotiske steder etc. etc.?

Det er jeg sikker på den ikke er. Det er nemlig ikke nogen usædvanlig besked. Den får man ofte kort efter man har oprettet en ny konto.
Det kan jo ikke passe man lige bliver hacket hver gang ...!

-

Citat: Håber i øvrigt, at du er en lille bitte smule høfligere IRL, end du er herinde... ;-) Citat slut.

Hvad er det for noget pis?? Det fremgår vist tydeligt det IKKE er nogen her inde, men Microsoft jeg referere til. Og du kan vel være ligeglad med jeg kalder dem.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 00:50 #7
.