Avatar billede sybrom Nybegynder
10. juli 2014 - 21:30 Der er 1 løsning

Point til Sadolin1978 for svar på spørgsmålet "Problemer med virus, malware eller lignende"

Kære alle

Jeg fik begået en fejl, da jeg ville lukke tråden "Problemer med virus, malware eller lignende", idet jeg kom til at tildele point for svar, der løste mit problem, til mig selv i stedet for til Sadolin1978 og richardjensen, som det skulle have været. Jeg opretter derfor hermed en ny tråd, hvor jeg vil tildele 120 point til Sadolin1978 og 80 point til richardjensen for deres svar på mit spørgsmål om "Problemer med virus, malware eller lignende".

Hermed ønsker jeg først at tildele 120 point til Sadolin1978. Svaret, der løste mit problem, var at køre Malwarebytes først og herefter CCleaner.

Mvh. Sybrom.
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. juli 2014 - 08:42 #1
svar