Avatar billede NielsErikP Mester
11. juli 2014 - 00:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et par UFO's....

Hej Eksperter.

Har et par spørgsmål angående nettet og brugen af det :

1) Kan man nogensteder på win7 se, hvilket script der er kørt og hvad det evt. indeholder?  Oplevede på Google søge side for noget tid siden at siden ligesom frøs... og fik så fra IE at vide at "Google.com ikke svarer pga kørsel af langvarigt script"
Har oplevet det på andre sider også.

2) "Postsystemet på din computer fungerer ikke genindlæs siden" Hvad skyldes denne?

Håber der er en med en viden angående ovenstående.

På forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. juli 2014 - 22:58 #1
Hej!

  Helt kort:

Til 1'eren - Nej.
Til 2'eren - Hvad som helst. Men sørg som det første for at alt er opdateret (både Windows og berørte programmer).

De bedste hilsner
Avatar billede NielsErikP Mester
20. juli 2014 - 23:13 #2
Hej...

Surt show.. Så er man lidt "lost". :-)

Nu har jeg sådan et par andre små sjovheder:

1) På Facebook.. Hver gang man logger ind er der 1 notification med rød, den forsvinder hvergang inden fb er indlæst og findes ikke... Et link på Fb ude i venstre side til lokal området.. Viser der er nyheder under dette link.. trykkes det Hopper og danser cursor og vente cirklen og man kommer aldrig  ind på siden.

2) Lokalt på selve computeren:  Har fences installeret. DE danner jo nogle fences/Små ruder, hvor ikonerne kan ligge i...  Installerede forleden et nyt program spybot..som blev lagt i bunden af fencet... Every now and then.. Så bliver den flyttet/ombyttet med mit antivirus ikon, sådan at de lige bytter plads.

Nogle forklaringer?
Avatar billede NielsErikP Mester
10. august 2014 - 01:00 #3
Hej...

CRKrogh smid et svar...

Tak for info.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. august 2014 - 21:17 #4
Ping!

Selvtak.