Avatar billede SanK Nybegynder
11. juli 2014 - 10:40 Der er 1 kommentar

hvordan får man filmcovers ført med sine film over i seagate wireless plus

Hej.
Jeg har en Seagate Wireless Plus, som jeg har lagt nogle film overpå. Er der en måde at få filmenes covers ført med derover, så der ikke bare ligger en masse ens ikoner med filmtitlen under? Så kan børnene nemlig selv finde den film de vil se.

Filmene er lagt på Seagate'en via min Mac, hvor jeg har lagt et cover/billede ind på hver film. Når jeg åbner seagate i min mac figurerer coverne fint, men når jeg åbner seagate på f.eks ipad, er de der ikke. Kan det løses?
Avatar billede Blandy Praktikant
11. juli 2014 - 12:52 #1
Ser ud som om du kun kan få covers til filmene, hvis du bruger disken via et smart tv med tilhørende app til: http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/wireless/wireless-plus-140213-a/