Avatar billede carlt Seniormester
11. juli 2014 - 15:58 Der er 1 løsning

Power Craft Auto Energistation

Ovennævnte kan oplades både vha cigarstikket i en bil(man kalder det en "CARADAPTOR" 12 V DC) OG 220 volt vekselstrøm.

På caradaptoren står anført:
Input DC 12 V
Output DC 7,5 V  600mA
MEN jeg har mistet (forlagt!) 220V opladeren!

Imidlertid har jeg gennem tiderne haft et utal af apparater, der skulle forsynes med strøm fra en omformer (220V vekselstrøm til et antal mellem 5-16V jævnstrøm).
Så jeg forestiller mig, at det må være muligt at benytte en af disse "overskuds" omformere.
Men der er jo nok nogle regler for, hvilke værdier, output må have:
DC X,x VOLT
Yyyy mA
Er der en "nem" regel for, hvad man  kan "blande"? (hvis det  overhovedet er muligt!)
Avatar billede carlt Seniormester
21. juli 2014 - 16:25 #1
?