Avatar billede Jannickhess Professor
12. juli 2014 - 22:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Har sat nej tak til reklamer på postkasse men

Hejsa,
Efter at jeg har fået sat nej tak til reklamer på min postkasse, kommer der reklamer bare sendt med post Danmark med min navn og adresse på. Så ligger reklamerne bare inde i en foldet adresse
label.

Jeg vil heller ikke modtage disse, med mindre jeg 100% kan vælge selv hvilke reklamer jeg vil få fra hvis dette er muligt?

JH
Avatar billede annemortensen1 Nybegynder
12. juli 2014 - 23:19 #1
hvor længe siden er det du har afbestilt det? Der kan gå op til 14 dage. De normale reklamer fra post DK, er det du nævner, hvor der er foldet et papir rundt om, med navn og adresse på. Men det lyder underligt at du ikke har fået dem før, først nu. hvordan så de ud før?
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2014 - 07:15 #2
har du hørt om Robinson listen

https://www.borger.dk/Sider/Robinsonlisten-markedsfoeringsbeskyttelse.aspx

an af de helt store syndere i reklame er MICROSOFT
prøv at deltage i en konkurrence hvor alt er slået fra - så skal du høre telefon opkald
har haft fat i skiderikkerne ude i Hellerup men de henviser til et andet sted hos Microsoft
i det hele taget har dansk erhversliv et stort problem med reklamer

m.v.h
Avatar billede Jannickhess Professor
13. juli 2014 - 11:20 #3
Det er ny opsatte postkasser da det er nybyggeri, jeg nu bor i.
Og jo på min tidligere adresse fik jeg også post fra Post Danmark med et foldet papir med Navn og adresse på.

JH
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juli 2014 - 11:46 #4
Du skal lige huske hvilket Nej Tak Mærkat du har bestilt jeg mener der er 2 eller 3 forskellige kategorier den ene får du stadig Ugeaviser og der er også en hvor du helt kan slippe for Reklamer men den skal du på Posthuset for at udfylde!
Avatar billede Trez Seniormester
14. juli 2014 - 02:06 #5
Der er 2 forskellige, "Reklamer nej tak" og "Reklamer og gratis aviser nej tak".

Jeg har nummer 2 og har altid en tom postkasse.

Det følger dig ikke hvis du flytter da det er tilknyttet dig på en bestemt adresse, og hvis du bare har Reklamer nej tak får du det fra Post Danmark da de siger det er adresseret direkte til dig selv om det er reklamer.

Du kan læse mere her http://www.postdanmark.dk/da/nej-tak-til-reklamer/Sider/reklamer-nej-tak.aspx
Avatar billede Jannickhess Professor
16. juli 2014 - 14:27 #6
Jeg har bare den der hedder "Reklamer nej tak"
Men det er dog kun sket en gang at jeg har fået adresseret reklamer, nu må jeg se om det kommer igen,

Jeg syntes, dog at det ville være helt fint, hvis jeg selv kan bestemme helt hvilke reklamer jeg gerne vil modtage, via adresse reklamer, men de havde sendt noget som ikke havde min interesse.

Tak indtil vidre, skriv gerne mere hvis der noget

JH
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2014 - 15:24 #7
HAR du set på robinson listen eller hvad - du svarer ikke på det
Avatar billede Jannickhess Professor
16. juli 2014 - 21:14 #8
Jo jeg har set på Robinson Listen her i går,
og tilmeldt mig denne.

Kom med et svar, for point

Og tak for hjælpen.

JH
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2014 - 07:16 #9
du skal kun give point hvis den er løst ellers IKKE

m.v.h
Avatar billede kurtmo Novice
17. juli 2014 - 09:37 #10
#8

Og kryds fingre for, at dit cprnr ikke en dag flyder rundt på internettet :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
27. november 2014 - 00:24 #11
Jeg tror bare jeg vælger en anden label
(Reklamer nej tak)

Jeg vil nemlig gerne modtage aviser endnu.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
27. november 2014 - 00:27 #12
Jeg har tjekket robinlisten
der står jeg ikke hvorfor ved jeg ikke er tilmeldt.

JH
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2014 - 08:11 #13
selv mens du ser på dette svar er kanten sovset ind i reklamer JEG ikke har sagt ja til at modtage

se på reklamer i tv der bare er en pestilens - de samme fordummende tilbud 6 gange i timen
jo Microsoft  - i er sågu i den skarpe ende af knivskuffen
koncentrer jer om at lave det  i skal - styresystemer og browser der ikke laver alle mulige finurligheder med alle mulige koder og andet folk skal hjælpe jeres "smarte" programører med at løse

JEG VIL IKKE HENTE ALLE DE PROGRAMMER DER KAN FORHINDRE MIG I AT FÅ DEM
nogle af dem er bare ødelæggende for systemet og det ved i jo godt ikke

sammenlign en bil og styresystem
tænk hvis du hver gang du startede din bil skulle se på reklamer  i loftet af bilen der skiftede efter andress lyster
---hvor længe tror i den gik
i forvejen skal man hente en kode hver gang den ikke vil starte hos forhandleren og hvis du overskred at den skulle laves mere end de skjulte gange man måtte for dem måtte købe en ny motor
"det er fakta med jeres oem versioner Microsoft"

nok om det
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:17 #14
Ja jeg har været på robinsonlisten
men er nu flyttet så er afmeldt igen bare ok lige nu