Avatar billede faroeboy Nybegynder
13. juli 2014 - 16:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbare Asus G75W lukker ned pludseligt

Hvorfor lukker min bærbare ASUS G75W ned i et hug, starter op når jeg trykker på on knappen, så kommer der valgfri start op hvad ente med det ene og det andet. Jeg vælger bare normal start af windows.
Jeg har Windows 7 home styresystem 64 bit
Den melder ingen fejl.
Ingen virus ifølge McAfee.
Jeg har renset den i henh. til hvad Asus foreslår.
Er der ikke nogen der har oplevet noget lignende?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juli 2014 - 17:04 #1
Prøv at kigge i strømstyring!
Sådan kører jeg min ASUS
http://gratisupload.dk/vis_billede/712287/
Avatar billede faroeboy Nybegynder
13. juli 2014 - 18:58 #2
Tak for det "poko1" tjekker lige op på det.
Stod på Power4Gear Entertainment, har sat den til balanseret, så får jeg se. :)
Avatar billede faroeboy Nybegynder
13. juli 2014 - 19:31 #3
oh nej den slukkede igen :( efter 1 times tid gik over i power4gear indstillingen selv,  når jeg gik ind på strømstyringsmenuen var den tilbage i den? ved ikke om jeg skulle gemme og i så fald hvor. Men har nu indstillet og oprettet hvordan den skal køre så nu får vi se om det holder.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
16. juli 2014 - 00:42 #4
Stadig ikke løst :(
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juli 2014 - 11:28 #5
Jeg får desværre ikke altid mail fra Eksperten!
Du husker vel at gemme de indstillinger du foretager dig?
Avatar billede faroeboy Nybegynder
18. juli 2014 - 22:31 #6
"poko1" Nu har jeg været ved at skrive 2 gange her, men er afbrudt ved at den lukkede ned, så nu sidder jeg på min gamle Dell, den fungerer selv om den er 5 år, Asus er kun 1,5 år.
Jeg ændrede indstillingerne for power4gear entertainment til Aldrig at slukke for hdd 3 timer for skærm men det viste sig bara at gå endnu kortere tid.
Håber at kunne få hjælp, jeg har googlet men kan ikke rigtigt finde noget.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juli 2014 - 23:40 #7
Jeg selv har for længst afinstalleret power4gear så det er måske løsningen!
Avatar billede faroeboy Nybegynder
19. juli 2014 - 10:03 #8
Nåh så er power4gear afinstalleret, så får vi se.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
19. juli 2014 - 17:56 #9
Det hjalp heller ikke, og gud hjælpe mig gik Dell også i sort, så nu har jeg mistanke om opdateringen af Windows tidligere på ugen.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
20. juli 2014 - 13:51 #10
Har slettet de sidste opdateringer, lige lidt hjælper det, holdt i 35 min.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
28. juli 2014 - 18:57 #11
Ikke løst lukker ned nu :(