Avatar billede dannicph Nybegynder
14. juli 2014 - 12:19 Der er 1 kommentar

Søger en grafiker

Hey Folkens :)

Ved ikke om det er det korrekte sted at skrive, men mangler en grafiker til en masse forskellige opgaver herunder design af hjemmesider

Det er vigtigt du er ung, frisk og er nytænkende og en fordel hvis du kan arbejde med HTLM responsitive.

Forventer seriøse svar, og kun henvendelser fra folk som rent faktisk kan finde ud af at lave lækre design, og ikke blot nogen der har siddet 10 timer i photoshop.

/Danni
Avatar billede repox Seniormester
14. juli 2014 - 12:27 #1
Flyttet.