Avatar billede starf Nybegynder
14. juli 2014 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tilføje website til google + / business

Er der nogle der kan forklare hvordan jeg tilknytter mit website, og en google + side til hinanden?

Hvis jeg går under siden, for den virksomhed og trykker på "tilknyt dit website" så sker der intet, andet end siden lige refresher.

Googler man på det, så er det svært at finde noget opdateret information om hvordan det virker, hvis nogle kender nogle guides eller bøger må de gerne anbefale disse.
Avatar billede EDK Nybegynder
18. juli 2014 - 10:46 #1
Jeg havde selv lidt udfordringer med det dengang. Har du prøvet at verificere det via dit webmastertools?

Prøv eventuelt Googles product forum, hvis det ikke virker. Her kan du få nogle rigtig gode råd:
https://productforums.google.com/forum/#!topic/webmasters/2wT2vfNWNFs

Jeg håber, at det lykkes.
Avatar billede starf Nybegynder
18. juli 2014 - 10:59 #2
Jeg syntes ikke rigtigt der står noget der inde? min side er dog godkendt inde i webmaster tools.. men syntes ikke jeg kan finde nogen beskeder fra google + delen. Syntes godt nok google har lave den måde alle deres ting spiller sammen på lige lovlig rodet.
Avatar billede EDK Nybegynder
18. juli 2014 - 12:29 #3
Blot for at være helt sikker, men du er administrator af siden? Og har tjekket, at din sides url er rigtigt skrevet (med eller uden www / http:// i stedet for https://)?

Der kan også skrives et kodestykke direkte ind på websitet. Du har sikkert set den her fremgangsmåde: https://support.google.com/business/answer/4569085?hl=da

Jeg vil give dig helt ret i, at Googles produkter kan være kringlet til tider. Hvis man ikke lige er opmærksom ender man med flere forskellige google plus sider (vær isæt obs på det hvis du kobler den sammen med en YouTube kanal!)
Avatar billede starf Nybegynder
18. juli 2014 - 12:41 #4
Jeg syntes det er endnu mere kringlet når man laver sider for andre osv. Og det at de hele tiden skifter navne på visse services gør det blot endnu mere umuligt at finde rundt i. Jeg har brugt den det der tag, jeg var bare i tvivl om, om det var nok?
Avatar billede EDK Nybegynder
18. juli 2014 - 13:26 #5
Det kan godt tage lidt tid før fluebenet på google+ siden bliver vist, men hvis der går mere end et par dage, så er der noget der er gået galt.

Hvis du er bekræftet websiteejer i WebMasterTools og hvis du bruger den samme Google-konto til din Google+ side og til Webmasterværktøj, så burde tilknytningen ske med det samme.

Ellers prøv at skrive direkte til Google på denne mail: local-help@google.com. Den har jeg tidligere brugt og burde virke..
Avatar billede starf Nybegynder
21. juli 2014 - 08:40 #6
tak kan du ikke smide et svar?
Avatar billede EDK Nybegynder
21. juli 2014 - 09:09 #7
Det var så lidt - jeg håber, at det kommer til at virke. God dag.