Avatar billede christina-_- Nybegynder
14. juli 2014 - 15:49 Der er 8 kommentarer

Salg af Acer s3

Hej
Jeg overvejer at sælge min Computer, men er meget i tvivl om hvor meget jeg kan tillade mig at sælge den for.
Det er en:

Acer Aspire S3-951-32364G52nss (model: MS2346)
Windows 7 home premium 64-bit SP
Processer: Intel core 13-2367M
LCD: 13,3'' HD Acer CineCrystal LED LCD
Graphics: Intel HD Graphics 3000
Memory: 4GB memory
Storage: 500GB HDD
Optical drive: N/A
Card reader: 2-in-1 card reader
Bluetooth: Bluetooth 4.0
Webcam: 1.3 MP HD webcam
Battery: 3-cell Li-Polymer battery
Software: Microsoft office 2010 preloaded

Det skal lige siges jeg ikke selv har meget forstand på det jeg selv har skrevet :) (men det står på pakken)
- OBS: den er købt Maj 2012, og dermed lidt over 2 år gammel!

Jeg håber der er en der har mere forstand på det end mig, som vil hjælpe!
Avatar billede christina-_- Nybegynder
14. juli 2014 - 15:54 #1
OBS!! NYPRIS VAR 5000KR
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juli 2014 - 18:52 #2
Hvor lang tid kan den holde på batteriet?
Avatar billede christina-_- Nybegynder
14. juli 2014 - 19:04 #3
ca 1 skoledag (5-6 timer), hvor den primært bliver brugt kun til skolearbejde, (word, excel)
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juli 2014 - 19:33 #4
Så den er i brug i ca 6 timer før batteriet løber tør? Er batteriet blevet udskiftet for nyligt?
Avatar billede christina-_- Nybegynder
14. juli 2014 - 19:38 #5
Det kommer selvfølgelig an på hvor meget man bruger den og  lyset osv. men ja det har den gjort når jeg har brugt den i skole. Og nej, det er ikke blevet skiftet
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juli 2014 - 19:44 #6
Lyder lidt vildt hvis man ser på dens alder og at batteriet fra ny kan klare op til 6 timer...

Hvis du gider hente dette program: http://www.harddisksentinel.com/hdsentinel_pro_portable.zip

Udpak .zip filen, højreklik på hdsentinel.exe og vælg kør som administrator og skriv hvad programmet oplyser om harddiskens helbred. Programmet vil bede om at blive registreret, men det ignorere du blot :-)

Husk at nævne: health, performance mm
Avatar billede christina-_- Nybegynder
14. juli 2014 - 19:53 #7
Det kan jeg overhovedet ikke finde ud af...

Men ville egentlig også bare gerne have den vurderet, bare ca pris.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juli 2014 - 21:23 #8
Programmets vurdering er nu os for at vurdere en ca pris :)

Programmet er meget lige til og du kan nøjes med at tage et skærmbilled hvis det gør det nemmere.