Avatar billede regcon Nybegynder
14. juli 2014 - 17:10 Der er 4 kommentarer

MS Dynamics C5 online

Hej.
Jeg sidder og skal bogføre en faktura i en kassekladde og den beder mig om at udfylde eksternt bilagsnr. (Faktura nummer). kolonnen findes ikke i min kassekladde??!!
Nogen som kan hjælpe?
Vh. Bo
Avatar billede illemann Novice
15. juli 2014 - 08:31 #1
Op i menuen kan du vælge enkel/avanceret. Vælg avanceret og så får du flere felter i kladden.
Avatar billede regcon Nybegynder
15. juli 2014 - 09:15 #2
Jeg får ikke muligheden for at vælge enkel/avanceret.

Korrektion - det er MS Dynamics NAV, ved ikke om det ændrer noget?...beklager fejl information i første omgang.

Vh. Bo
Avatar billede illemann Novice
15. juli 2014 - 09:23 #3
Ok den kender jeg ikke.
Beklager.
Avatar billede danjo Novice
16. juli 2014 - 09:54 #4
Hej Bo!

Du skal gå op i venstre hjørne af dit skærmbillede, hvor du finder et blåt felt med en hvid trekant. Klik på den og vælg "Tilpas". Derefter vælger du "Vælg kolonner".

På denne side finder du to kolonner: "Tilgængelige kolonner" og "Vis kolonner i denne rækkefølge".

I den første kolonne finder du en linje, der hedder: "Eksternt udlign. bilagsnr."

Klik på den, og tryk på knappen "Tilføj" i midten af de to kolonner.

Nu kommer feltet ned i bunden af den anden kolonne, og dermed også længst hen i din kassekladde. Ved at klikke på knappen "Flyt op" kan du få den tættere på dine felter med kontonr. og beløbsfelterne. Så er det nemmere at indtaste dine bilag.

Har du andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig direkte.

MVH
Dan Johansen
www.consona.dk