Avatar billede RasmusMagelund Nybegynder
15. juli 2014 - 22:05 Der er 4 kommentarer

Dell Latitude E6540 - 2 forskellige modeller!?

Er der nogle, der har bedre indsigt end jeg i hvad forskellen på de to modeller af Dell Latitude E6540 Dell sælger på deres hjemmeside? En billig model sælges for 7.193 med bl.a. i5 processor og 4 Gb mens en dyrere model med bl.a. i7 processor og 8 gn sælges for 10.419 kr. før moms.

http://www.dell.com/dk/virksomheder/p/latitude-e6540-laptop/fs

Jeg synes umiddelbart, at det er en stor prisforskel, men vil samtidig godt have den bedste bærbar. Er der nogle der er klogere på computere end jeg, og som har en vurdering af om den dyrere model er de ekstra penge værd hvad angår brug af dem?

Al hjælp modtages med kyshånd.

Rasmus
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juli 2014 - 00:50 #1
Hurtigere CPU, dobbelt RAM, bedre grafik kort og wireless kort skal jo koste noget. Om det er 3000 kroner vaerd er dit valg.
Avatar billede RasmusMagelund Nybegynder
15. september 2014 - 11:14 #2
Jeg købte den billige model. Tak for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. september 2014 - 15:16 #3
var det en opfordring til at smide et svar?
Avatar billede RasmusMagelund Nybegynder
15. september 2014 - 15:31 #4
Nope. Tak for hjælpen. Jeg prøvede egentlig at følge en emails fra eksperten.dk´s instruks om at svare og give point.