Avatar billede trinehg Nybegynder
16. juli 2014 - 12:44 Der er 2 kommentarer

FACEBOOK.

Jeg er medadmin i en gruppe på Facebook, hvor vi i nat og i dag har oplevet nogle underlige ting.

Én af mine medadmins oprettede forleden et opslag, der udviklede sig til en længere tråd. På et tidspunkt kræver en bruger, at billedet, der er anvendt i selve opslaget, fjernes, idet hun har ophavsretten til det. Dette efterkommer min medadmin, hvorefter tråden fortsætter med yderligere kommentarer - nu uden billede.

Her til morgen er hele tråden VÆK!!!! Og ingen admins har slettet den, ligesom ingen af os har fået besked fra FB-Teamet om, at de skulle have fjernet tråden.

Så langt, så godt.............

Så laver min medadmin et par tests, ud fra samme mønster, som min medadmin brugte, da hun fjernede billedet i det nu manglede opslag.

Først én test, der kører fint med kommentarer............ og efter ca. ½ time er også dette opslag VÆK.

Hun kører endnu en test på samme måde............. og efter ca. 20 min., hvor hun er væk fra sin MAC, men stadig logget på, er også dette opslag VÆK.

Jeg har sideløbende fra min PC lavet testopslag - og disse forsvinder IKKE!!!!!

Lige for at opsummere: Min medadmin bruger MAC samt browers via Google Chrome.

Jeg bruger PC og browser vis IE.

Hvad i alverden kan være forklaringen på dette?
Avatar billede finb Ekspert
16. juli 2014 - 15:56 #1
Hvem mere har adgang til den mac ?
Avatar billede trinehg Nybegynder
16. juli 2014 - 16:07 #2
Ingen andre.

Men nu har vi fået endnu en admin til at lave et forsøg - denne gang fra Spanien via Iphone - og siden har vi konstateret, at både MIN test og også den fra Iphone forsvinder efter ca. ½ times tid.

Det sker, når man sletter et billede i et opslag - men pudsigt, at der går en halv times tid.

Det må næsten være en bug fra FB's side?

Andre, der har oplevet noget lignende??