Avatar billede Droa Seniormester
16. juli 2014 - 13:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Compile 2 Projekter til en exe fil

Hej Eksperter
Så jeg har en Solution i VS2013, hvor jeg har 12 Projekter i, 3 af projekterne er 3 Program filer, som deler de andre projekter.
Jeg har nemlig lidt det problem at jeg ikke gide copy/paste alt min kode hver gang jeg opdatere en af biblioteks projekterne.

Problemet er bare lidt det er utroligt rodet, da nogen af bibliotekerne indeholder meget lidt kode, og bruge til specifikke opgaver, som jeg ikke rigtig behøver have som selvstændige .dll filer.
Så jeg ville høre om der var en måde at gøre et projekt til en del af at andet projekt, så de blev en del af .exe filen? eller er det umuligt?
Avatar billede runesoft Nybegynder
16. juli 2014 - 14:02 #1
Du kan bruge ILMerge til at merge dine compilerede filer. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17630

Alternativt kan du tilføje en reference til .cs filen der skal bruges flere steder.  Add->Existing file.
Avatar billede Droa Seniormester
16. juli 2014 - 14:05 #2
Super! tak for svare, jeg tror jeg vil bruge reference til filen, viste ikke helt hvordan man gjorde det, men så kan man os være lidt mere selektiv :)