Avatar billede Dentjavy Nybegynder
17. juli 2014 - 11:29 Der er 2 kommentarer

kan ikke senden mail fra smtp.unoeuro.com

Hej alle eksperter.

Jeg har en side hosted hos Unoeuro og jeg forsøger at sende en mail til brugere via min hjemmeside. Men lige meget hvad jeg forsøger så virker dette ikke.

C# kode:
System.Net.Mail.MailMessage mail = new System.Net.Mail.MailMessage();

                System.Net.NetworkCredential cred = new System.Net.NetworkCredential("invitation@kone-education.com", "password");

                mail.To.Add(StudentEmail);
                mail.Subject = StudentSubject;

                mail.From = new System.Net.Mail.MailAddress("invitation@kone-education.com");
                mail.IsBodyHtml = true;
                mail.Body = Studentmessage;

                System.Net.Mail.SmtpClient smtp = new System.Net.Mail.SmtpClient("smtp.unoeuro.com");
                smtp.UseDefaultCredentials = false;
                smtp.EnableSsl = true;
                smtp.Credentials = cred;
                smtp.Port = 25;
                smtp.Send(mail);

Jeg har også prøvet uden credentials, men intet virker.

Oplysninger fra unoeuro:
E-mail oplysninger
Indgående server: mail.kone-education.com eller mail27.unoeuro.com
udgående server: asmtp.unoeuro.com (port 587)

Alt jeg ønsker er bare at kunne sende mails fra min side når det er påkrævet.

Tak for jeres tid og hjælp.
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. juli 2014 - 14:09 #1
Du skriver lidt selv svaret på dit spørgsmål :)

Prøv at rette følgende linier til:

System.Net.Mail.SmtpClient smtp = new System.Net.Mail.SmtpClient("asmtp.unoeuro.com");
smtp.Port = 587;

Jeg ved ikke helt om du skal bruge credentials for at sende gennem dem. Prøv uden i første omgang, og tilføj credentials, hvis det ikke virker.
Avatar billede Dentjavy Nybegynder
17. juli 2014 - 15:06 #2
hvis jeg brugert asmtp så kan jeg kun sende mails via localhost.

Unoeuro siger også at man skal bruge smtp i en lang mail jeg har fra dem