Avatar billede gpc Nybegynder
17. juli 2014 - 13:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbner hjælpeprogram

Hjælp ! har fået noget snavs på min PC der gør, at den af sig selv åbner hjælpeprogrammet i Windows, når jeg ikke er på nettet og Microsoft hjælp til Explorer op til rigtig mange gange når jeg åbner min browser. Bruger Win. 7 Home Premium Sp.1 og Explorer 11. Har kørt en fuld scanning med F-Secure og Windows Defender uden resultat
17. juli 2014 - 14:25 #1
Velkommen til E. ...

... mon det er [F1] tasten der driller / sidder fast ???
Avatar billede gpc Nybegynder
18. juli 2014 - 08:44 #2
Tusind tak !!!!!!!
Hvor svært kan det være ???
Det var lige hvad det var, endog med et næsten nyt tastatur.
Det er da bare skønt med sådan et site hvor hjælpen er lige ved hånden.
18. juli 2014 - 14:45 #3
:-)

Du er velkommen en anden gang ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo