Avatar billede Dennisardal Nybegynder
18. juli 2014 - 08:39 Der er 2 kommentarer

Fra kabelstikket til wifi

Hej!

Jeg leder efter en løsning, hvor jeg kan streame mit antenne sigmal ud på mit Wifi, så jeg kan bruge mine mobile enheder (ipad, iphone computere osv) til at se mine tv pakke på. Jeg har ikke internet og tv fra samme udbyder, så jeg kan ikke bruge deres tvkanaler online.

Nogen ideer?
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juli 2014 - 09:23 #1
Slingbox gør dine antennekanaler tilgængelig på internettet: http://www.sling.com/

Det skal bare sættes imellem din setup boks og dit tv, med internet kabel på. Så kan du tilgå dine kanaler på ipad. iphone, ikke kun i hjemmet men også på farten.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
18. juli 2014 - 09:24 #2
Du kan bruge en HDHomerun - den kan tage DVB-C og DVB-T signaler og lave om til netværks signal.
Dermed burde du kunne fange dette signal via dit WIFI - men hvad der er af afspillere på ipad og iphone som kan snakke sammen med den ved jeg ikke, men der er en del af dem til computer - inkl. deres eget som følger med..