Avatar billede ellegaard87 Nybegynder
18. juli 2014 - 21:06 Der er 1 kommentar

12,5 Mbit kan periodisk ikke åbne websider

Hej
Jeg har et slemt periodisk problem som gør at internettet på min pc ca. hvert minut stopper, eller er ultra langsomt. Dvs. den kan slet ikke downloade.

Jeg har lige skiftet internet pga. flytning, men jeg havde der hvor jeg boede før samme problem. Før fik jeg dog løst problemet ved at udskifte routeren.

Nu sidder jeg så igen med samme problem. Jeg tænker ikke dette er hverken router eller internet udbyder som er problemet, men opsætningen på min pc.

Jeg kører med Windows 8.1 (w7 er afprøvet uden held), mit trådløse netkort er et Edimaxx, jeg har også haft et ASUS, men jeg havde også samme problem med dette kort.

håber I kan hjælpe.
Avatar billede ellegaard87 Nybegynder
19. juli 2014 - 08:04 #1
Er der slet ingen som kan hjælpe. Jeg har prøvet forskellige kommandoer i cmd. Geninstalleret drivere, afprøvet forskellige kanaler på routeren, angivet dns server.. Altsammen uden forbedring.