Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2014 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 8.1 mail apps

Har nogle et bud på hvad der kan være galt, jeg kan ikke oprette Gmail og Yahoo konto i Windows 8.1 mail apps. Det har jeg kunne før.

Jeg har prøvet at køre en diagnose med Microsoft diagnose program.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/what-troubleshoot-problems-app

Slettet mail apps, og hentet den igen fra MS shop - det virker stadig ikke.

Windows 8.1 mail apps kan ikke synkronoser eller også kan den ikke få forbindelse til server til Gmail og Yahoo - men virker perfekt med Outlook mailkonto.

Har prøvet at ændre Gmail fra IMAP til POP3 - det hjalp heller ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2014 - 11:31 #1
gmail - på min ipad står indgående mail til SSL og port 993, udgående er også SSL og port 465

Har ikke data for yahoo
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2014 - 11:33 #2
Hvis du vil bruge dem i forbindelse med Outlook så hent disse 2 Downloads.
Windows Live 2012 " Vælg Mail"
http://www.microsoft.com/da-dk/download/confirmation.aspx?id=3945
Windows Outlook conector.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=24677
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2014 - 07:16 #3
#2 jeg har et mail program

#1 det gør min også.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2014 - 14:15 #4
Jeg venter på en opdatering, for og se om det hjælper. Og lukker tråden.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 16:16 #5
Fandt løsningen, det var min firewall i Router der blokeret.