Avatar billede martin_moth Mester
20. juli 2014 - 11:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iphone/ipad vil ikke gå på wifi

Hej

Min PC og min kærestes mobil går fint på vores wifi. Min iPad/iPhone går kun på 5-10 sek, så stopper den med at loade sider/hente mails/FB opdateringer osv.

iPhone/iPad vil gerne gå på andre wifi netværk. Men vores eget herhjemme holder op med at virke efter få sekunder - den når lige at hente 10% af en side, så stopper den.

Der står, at der er fin forbindelse til vores wifi (men det er der altså ikke)

Nogle ideer?
Avatar billede emilkudahl Nybegynder
20. juli 2014 - 12:24 #1
Har du forsøgt at koble den på iTunes og scanne for fejl?
Ellers, tag en backup af hele jeres iPad, gendan den til fabriksindstillinger og hent din backup ned på den igen.

- Emil.
Avatar billede martin_moth Mester
20. juli 2014 - 17:04 #2
Har lavet en factory renset på iPhone, men problemet er det samme efterfølgende.

Hvordan scanner man for fejl på iTunes?
Der er ikke en eller anden indstilling der kun påvirker Apple produkter et sted - synes det er vildt mærkeligt at kun mine Apple produkter ikke vil på, og alt andet godt kan komme på.

Det er åbenbart kombineret af mine 2 Apple produkter og mit wifinet. Det har virket de sidste mange måneder...
Avatar billede johnnylassen Seniormester
20. juli 2014 - 22:35 #3
Hvem er din udbyder Ku det tænkes, at det er fordi din router ikke natter og du derfor ikke får en ip adresse fra udbyder?
Hvad hvis du slukker andre pc'er og kun har IPAD'en på alene?
Avatar billede martin_moth Mester
21. juli 2014 - 13:10 #4
"Router ikke Natter"...?

Uafhængigt af hvor mange enheder der er på trådløs i forvejen. Har prøvet at lukke pc og kærestes mobil, ingen forskel. Er snart løbet tør for ideer...
Avatar billede martin_moth Mester
21. juli 2014 - 17:35 #5
Ringede til stofa. De tryllede, bad mig genstarte modem og nu spiller alt igen.

Smid svar :-)
Avatar billede martin_moth Mester
02. december 2014 - 11:34 #6
lukker
Avatar billede johnnylassen Seniormester
02. december 2014 - 18:16 #7
Ja var klar over det kunne klares med lidt trylleri fra Stofa¨s side. Der er jeg så ansat og kunne have tryllet for dig hjemmefra. Men du svarede mig ikke. Men godt det virker nu...