Avatar billede Cicero12 Nybegynder
20. juli 2014 - 17:21 Der er 1 kommentar

Grafisk outsourcing fra udlandet - hvad er afgørende for dig?

Hej alle

Ved ikke om det er det rette sted at spørge ...

Til dig som har erfaring med outsourcing af grafiske opgaver eller har behov for at løse en gangs - eller faste opgaver, vil jeg gerne høre fra.

Jeg er sikker på at der er mange danske virksomheder, som på et tidspunkt har haft løst forskellige grafiske opgaver i udlandet og dermed har deres erfaring som de gerne vil dele med andre.
Der er sikker også lige så mange virksomheder, som har haft tanker om at bruge udlands arbejdskraft, men er ikke kommet videre med det. Hvorfor?

- hvad er afgørende for dig (pris, sprog, kulturforståelse, designstil ...)
- fortæl gerne dine erfaringer, både gode og dårlige
- hvad er dit behov (opgaver du har løst eller skal have det lavet)
- hvad er omfanget af dine opgaver (fast grafisk leverandør på fuldtid, deltid eller timeløn)

Håber du har tid at svare. Vil sætte stor pris på det :-)
Avatar billede repox Seniormester
20. juli 2014 - 20:35 #1
Jeg tror at med netop dit spørgsmål, vil du få flere brugbare svar fra Amino.dk

De fleste brugere her er typisk "gør det selv" eller dem der gerne vil lære at gøre det selv. Dit spørgsmål ligner mest af alt research i forbindelse med iværksætteri.