Avatar billede peter444 Nybegynder
20. juli 2014 - 20:18 Der er 8 kommentarer

Lyden virker kun i den ene side.

Hej eksperter.
Jeg har dette problem at lyden kun virker i den ene side af mit headset, når jeg bruger det i min stationær.  Da jeg installerede det til at starte med, virkede det bagi og ikke i frontpanelet, nu er det galt begge steder, det kommer og går. Kan jeg have installeret noget forkert?
på forhånd tak :)
Avatar billede Widefelix Novice
21. juli 2014 - 10:53 #1
Hvilket headset har du? Har du evt prøvet at installere et andet og se om det hjælper? Prøv ellers at put det i en anden computer og se om det virker der samt med et andet headset, virker det andet headset i din stationær er dit primære headset defekt, virker det eller det andet i en anden computer er der noget galt med din stationærs lydkort og ved ikke om en gendannelse af systemet vil kunne gøre det :)
Avatar billede peter444 Nybegynder
22. juli 2014 - 17:12 #2
Det virker andre steder, så måske en gendannelse ja
Avatar billede Widefelix Novice
22. juli 2014 - 17:36 #3
Prøv at gendanne og hvis det virker er det løst, hvis det stadig ikke virker skal du nok have købt enten et nyt bundkort eller et eksternt pci express lydkort :)
Avatar billede peter444 Nybegynder
22. juli 2014 - 20:58 #4
men bundkortet er kun 1 år :/ Hvis jeg sætter det i front panelet virker lyden i højre side, og hvis jeg sætter den bag kommer og forsvinder den i højreside
Avatar billede Widefelix Novice
22. juli 2014 - 21:02 #5
Har du prøvet at sætte et andet headset i frontpanelet?
Avatar billede peter444 Nybegynder
22. juli 2014 - 23:35 #6
Nææ, men mit headset virker altså godt nok i alle andre computere
Avatar billede Widefelix Novice
22. juli 2014 - 23:47 #7
Mystisk, står der noget om det når det er tilsluttet til din stationær inde i lydindstillingerne?
Avatar billede peter444 Nybegynder
23. juli 2014 - 00:06 #8
Nææ, putter i skærm via hdmi, og der virker det :)