Avatar billede HueZ Nybegynder
20. juli 2014 - 22:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Enheden er allerede i brug (Lyden virker ikke)

Hej jeg har et problem med min computer hvor lyden SLET ikke virker, når jeg tester højtallerne står der bare "enheden er allerede i brug af et andet program, har geninstalleret driveren, genstartet computeren, gjort alt jeg kunne finde på google om det. Intet hjælper, kan heller ikke se film på netflix "Fejl ved lydsystem" Og kan heller ikke modtage opkald eller ringe fra skype "Problemer med afspillerenheden" Har brugt mine højttalere fra selve bærbaren og et headset stadig intet virker. Min computer er en Lenovo ideapad z500, min lydenhed er Realtek HD audio.
Avatar billede HueZ Nybegynder
21. juli 2014 - 02:33 #1
Fundet løsning skulle bare lave driveren til en ældre version
Avatar billede bejle Juniormester
07. oktober 2016 - 11:48 #2
Hvordan gør man det? Jeg tror nemlig jeg har samme problem.
Avatar billede Michael H Pedersen Praktikant
28. december 2017 - 21:19 #3
Nogen der vil ligge en guide ud?