Avatar billede endurancel Novice
20. juli 2014 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyden blokeres på Lenovo med Win8

Hej
Af en eller anden grund, så blokeres lyden på min Lenovo med Win8 installeret.
Når jeg starter op, så fungerer lyden, men efter et stykke tid, så forsvinder lyden pludselig.
Jeg har intet, som bør bruge lyden, og når jeg forsøger at afspille fra www eller fra andre enheder (skype etc), så er der ingen lyd.

Hvis jeg laver en test af højttalerne, så får jeg at vide, at enheden er i brug.

Nogle der har en ide?

mvh
Endurancel
Avatar billede HueZ Nybegynder
20. juli 2014 - 23:05 #1
Jeg har samme problem er sket idag, hvis du finder en løsning må du godt lige skrive det til  mig :)
Avatar billede HueZ Nybegynder
21. juli 2014 - 00:12 #2
Har fundet en løsning.
Start>Enhedshåndtering>enheder til lyd video og spil>Højre klik på "enheden High definition Audio">Egenskaber>Driver>anuller opdatering.
Når den er færdig spørger den om genstart "Tryk ja" og når den er startet op igen virket det. Det er bare en fejl i Realteks nye drivere så du bruger den gamle driver istedet ved at gøre som jeg skrev.
Avatar billede endurancel Novice
23. juli 2014 - 09:40 #3
Hej HueZ
Det lyder rigtigt, men jeg har siden mit indlæg "leget lidt" med driveres. Kan du oplyse hvilken driver du nu har installeret, for så må jeg forsøge at installere den.
Pt. har jeg nemlig:
Driver Provider: Realtek Semiconductor Corp
Driver Date: 04-03-2014
Driver Version: 6.0.1.7188
Avatar billede endurancel Novice
11. august 2014 - 09:50 #4
lukket -