Avatar billede arnepedersen Forsker
21. juli 2014 - 14:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontaktpersoner forsvundet efter jeg har installeret ICloud.

Jeg har ( desværre) installeret Icloud fordi jeg troede jeg kunne sikre mine kontaktpersoner.
Nu er de alle forsvundet i Office 2007. jeg kan finde dem i Icloud, men kan ikke tilbageføre dem, surt.

hvordan får jeg dem tilbage, og skal jeg slette denne ICloud? Vil det faktisk meget gerne.

Kan i ikke hjælpe mig? Er ved at være desperat over det.
Avatar billede arnepedersen Forsker
21. juli 2014 - 15:11 #1
Har selv fundet en løsning
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. juli 2014 - 18:24 #2
Til glæde for andre, så beskriv lige din løsning.
/ptj_11
Avatar billede arnepedersen Forsker
21. juli 2014 - 19:01 #3
Jeg er ikke sikker, men jeg havde ikke installeret ICloud på min PC. Det gjorde jeg, og så kunne jeg vælge ikke at flytte mine kontaktpersoner til ICloud.Så kom de tilbage.
Jeg mener det er årsagen, men er nok lidt usikker.
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. juli 2014 - 21:57 #4
Det lyder troligt. Når Icloud er installeret på pc, så er der jo noget at synkronisere med.
/ptj_11