Avatar billede anjensen1 Novice
21. juli 2014 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der bruger GIT ?

Kan GIT sammenligen to filer lokalt (på egen pc) og oprette en difference fil. Jeg kan ikke finde den cmd i manualen. Faktisk ikke noget some helst om lokal sammenligning
Men kan den?

pfh tak -læg SVAR
Avatar billede conz Juniormester
21. juli 2014 - 16:59 #1
Det kan den ikke, da den ikke har et index at gå ud fra, når den skal sammenligne. Men du kan nøjes med at comitte den første, ændre den til den anden, også køre git diff HEAD filnavn. Du behøver ikke at pushe det op på et repo først.
Avatar billede anjensen1 Novice
21. juli 2014 - 18:20 #2
jo den ku
git diff A B > <somefile.txt>
er syntaxen for lokal compare
(A og B er lokale filer)

ellers tak
Avatar billede conz Juniormester
21. juli 2014 - 18:50 #3
Nå for søren. Der kan man bare se. Man lærer noget hver dag =)