Avatar billede ThomasK Nybegynder
22. juli 2014 - 13:43 Der er 3 kommentarer

E-mail problemer..

Hej Eksperter.

Har fået et lidt underligt problem som jeg ikke kan løse.

Har ellers sat 2-300 stofanet mails op men denne vil bare ikke sende.

Jeg får serverfejl 550 relay not permitted

Den er sat op med indgående: mail.stofanet.dk (110) ud: samme server port 25.

Mailen kan godt modtage så det er ikke kode eller noget der er et problem. Har også deaktiveret windows firewall og f-secure internet security.

Mvh Thomas
Avatar billede jjam Juniormester
22. juli 2014 - 18:31 #1
Måske du skal bruge port en anden til udgående SMPT ?
Prøv evt. at checkke stofanet supportside.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2014 - 18:43 #2
Stofa bruger standard porte til deres mail servere, oplever du problemer med at sende mails ud, så prøv eventuelt at skifte port på udgående mail til port nr. 587 i stedet for standard port 25...
Avatar billede ThomasK Nybegynder
15. september 2014 - 23:40 #3
Vil i svare for point?