Avatar billede Jettegylle Nybegynder
22. juli 2014 - 14:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

filtertast+træge taster taster

på en sær måde har jeg aktiveret filtertaster+træge taster og jeg ved ikke hvordan jeg får slettet dem?  jeg kører windows 8.1 og jeg er ret uerfaren!
Avatar billede conz Juniormester
22. juli 2014 - 16:56 #1
Hold HØJRE SHIFT tast nede i 8 sekunder, så der kommer et nyt vindue frem midt på skærmen. I det vindue, tryk da på den nederste linje. Den er understreget, og der står vist noget om "Gå til...". Så burde der komme et nyt vindue frem. Her fjerner du fluebenet i Slå Filter Taster Til (eller noget i den retning) og Slå Trænge Taster Til (ellers er det Aktiver Trænge Taster), eller noget i den retning. Så burde Filter og Trænge Taster være slået fra.

Yderligere, så kan du fjerne fluebenet i Aktiver Filter Taster ved hold af højre skift i 8 sekunder (eller noget i den retning), og det tilsvarende for Trænge Taster. Så kommer du ikke til at aktivere det en anden gang.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. juli 2014 - 17:05 #2
ja, windows tast + u :) eller easy of access center i kontrolpanel... Ved ikke om det virker med at holde den nede i 8 sec, men ellers skulle 5 hurtige på shift gerne virke siden xp.
Avatar billede conz Juniormester
22. juli 2014 - 17:16 #3
Ah, win+u? Godt at vide =)

Ja, venstre shift 5 gange er trænge taster, højre shift nede i 8 sekunder er filter taster.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. juli 2014 - 21:24 #4
Kendte slet ikke til den med de 8 secs, ved bare den med de 5 huk på shift nogen gange kan være irriterende :)
Avatar billede Jettegylle Nybegynder
06. august 2014 - 12:12 #5
tak til alle for råd
Avatar billede jokkejensen Novice
06. august 2014 - 13:43 #6
Jette normalt giver man de udlovede points til den der giver svaret, dvs du burde give dem til betalyte, da han besvarede dit spørgsmål.
Avatar billede Jettegylle Nybegynder
06. august 2014 - 16:03 #7
jokkejensen !
beklager, jeg er temmelig uerfaren, hvordan får jeg fordelt points til rette vedkommende +
Avatar billede conz Juniormester
07. august 2014 - 09:25 #8
Du kan bare beholde dem, men så ved du det til en anden gang =)