Avatar billede Rasmusbirk91 Nybegynder
22. juli 2014 - 18:29 Der er 4 kommentarer

Spil via Steam

Hej.
Er det muligt at købe et spil i cd-form, men kun bruge cd'keyen i steam og spille det i gennem det, da jeg ikke har cd drev i min bærbare computer? Grunden til at jeg ikke køber det via steam, er at det er billigere i ''fysisk form''

På forhånd Tak!
Avatar billede chalde Seniormester
22. juli 2014 - 20:23 #1
Ofte kan du finde billige nøgler andre steder. Se eks: http://www.dlcompare.com/

Anyhow, nogle spil, dog ikke alle, giver muligehed for at taste cdkey'en i steam (eller origin ol. for den sags skyld).
Avatar billede Rasmusbirk91 Nybegynder
22. juli 2014 - 20:53 #2
Det er Pro Cycling Manager jeg tænker på, som jeg kan få billigt på cd. Men kan jeg i stedet bruge den som key til det man kan hente på steam, så man ikke skal betale det dobbelte i steam butikken for det samme spil? :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. juli 2014 - 23:03 #3
Ellers så har du også muligheden for at afvikle spillet fra en USBnøgle.
Hvis spillet skal bootes fra CD, så laver du bare en bootbar USBnøgle.
/ptj_11
Avatar billede Rasmusbirk91 Nybegynder
06. august 2014 - 11:11 #4
Hvordan er det man giver point?