Avatar billede rieper Nybegynder
22. juli 2014 - 20:47 Der er 2 kommentarer

Flyt domæne

Hej eksperter!
Jeg har haft en hjemmeside via surftown, hvor jeg også har tilkøbt et domæne.
Dette domæne ønsker jeg nu, at flytte til Shopify, da jeg skal lave en webshop og ønsker samme URL (hvis det er det som man skriver i feltet i browseren).
Hvordan gør man det?
Har læst lidt på DK hostmaster, men fatter ikke en meter (de nævner noget med navneservere osv.)

Please hjælp!
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2014 - 21:30 #1
Shopify: Shopify DK hjælper dig med den grundlæggende opsætning af shoppen.
og http://docs.shopify.com/manual/settings/domains#add-custom-domain
Avatar billede HenriksenMads Nybegynder
02. august 2014 - 12:04 #2
Jeg mener også, at du kan ændre navneserverne via DK-Hostmaster til at pege på shopify i stedet for surftowns navneservere og på den måde ikke overføre, men bruge dit domæne i den henseende.