Avatar billede BRIVES Nybegynder
22. juli 2014 - 23:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere kontaktpersoner i Gmail med Outlook ??

Kan man på nogen måde automatisk synkronisere kontaktpersoner i Gmail med Outlook ??
Avatar billede alanm Nybegynder
23. juli 2014 - 09:35 #1
Avatar billede BRIVES Nybegynder
23. juli 2014 - 15:21 #2
Fedt, det var præcis like that :o)

Takker mange gange :o)
Avatar billede alanm Nybegynder
24. juli 2014 - 08:43 #3
Glad for at kunne hjælpe.
Hermed svar, så du kan tildele point.
Avatar billede helphelp Nybegynder
29. juli 2014 - 10:48 #4
Kender du også program, der automatisk synkronisere kalender mellem outlook og gmail?
Avatar billede petersen7913 Forsker
28. oktober 2014 - 19:13 #5
Jeg faldt over denne tråd. Jeg har haft en Sony Xperia mobil. For at synkronisere over Gmail brugte jeg 'Sony PC Companion', mener jeg hentede det gratis.

Jeg kan stadig synkronisere mod min Gmailkonto, men af gode grunde ikke videre til mobilen ;)