Avatar billede Kast20 Seniormester
23. juli 2014 - 14:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

:after værdi på Submit knap

Hej,

Min HTML:

<input type="submit" class="wpcf7-form-control wpcf7-submit button green" value="Send">

Min CSS:

submit green:after {
  content: " >";
  font-family: Arial;
  font-size: 27px;
  position: absolute;
}

Hvordan kan jeg få ">" til at blive vist efter "Send" værdien på min input submit-knap.

Det virker fint med en button men ikke med submit og jeg er nød til at bruge en submit knap i dette tilfælde da Contact Form 7 ikke tillader andet: http://wordpress.org/plugins/contact-form-7/
23. juli 2014 - 14:57 #1
Du kan bruge HTML koden: &gt;

http://www.ascii.cl/htmlcodes.htm
Avatar billede Kast20 Seniormester
23. juli 2014 - 23:50 #2
Hej,

Det er faktisk et bestemt tegn/symbol fra min egen font-family jeg skal have sat ind efter værdien "Send". Der findes ikke en HTML-kode for dette tegn/symbol hvorfor jeg forsøger at finde en løsning hvor den automatisk sætter dette tegn ind fra min font-family (ikke hardcoded) efter den værdi man angiver på submit-knappen.
24. juli 2014 - 03:07 #3
Har du prøvet med din glyphs nummer i dette format (erstat XXXXXX) &#XXXXXX; ?