Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2014 - 09:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kopiere link til en USB nøgle

Hej.
Jeg har forsøgt at kopiere et link fra en mail over til en USB nøgle, men det tillader systemet ikke, Jeg kan sagtene kopiere billeder, dokumenter  mv. over på USB nøglen.
Jeg har prøvet at formatere USB nøglen i formatet FAT 32 (standard) og NTFS samt exFAT men der er ikke noget der hjælper
24. juli 2014 - 10:03 #1
...kopiere et link fra en mail over til en USB nøgle,.. på hvilken måde ?

---
PS: Hvilket styresystem er der tale om ?
24. juli 2014 - 11:56 #2
Hvis linket står som en linje tekst i mailen, så kan det umiddelbart ikke gemmes som en fil.

Du kan åbne linket i din browser, og få den til at gemme linket som en fil (eks. på USBen).
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2014 - 12:38 #3
Det er Windows 7
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2014 - 13:27 #4
Kopier ind i notepad og gem notepad filen på dit USB Stik
derfra kan du så kopiere og sætte ind i browserens URL
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2014 - 14:30 #5
Hej TheBlackKnight du kom jo først og tak for svaret, og det virker. Ved nærmere eftertanke så vidste jeg det egentlig godt, men havde glemt hvordan man gjorde :-) 30 point til dig