Avatar billede Kristianek Nybegynder
25. juli 2014 - 09:25 Der er 1 løsning

NFL Fantasy Live draft client virker ikke.....

Hej
Jeg er en ivrig Fantasy spiller på NFL.com, og har problemer med testen af min computer ift "Live draft client", som bruges til at dafte. Når jeg kører testen kommer dette:

Check for web sockets or Flash player 10.0      Succesfull
Testing Connection Status                                    Failed

Jeg har den nyeste version af Flash Player, Shockwave Player og Java . Jeg bruger Chrome (har prøvet med IE og Safari med samme resultat). Jeg har windows 8.1. Mit antivirus program er Sophos.

Jeg havde en idé om, at det var pga at min internetopkobling ikke er stabil nok (8mb Telia brebånd), idet jeg en enkelt gang lavede en succesfull test. Det mærkelige er, at hvis jeg laver samme test på samme Wifi-net med min Iphone 4, så er den succesfull hver gang. Det leder mig til at tro, at det ikke er min connection, men min pc der er problemet. Jeg har prøvet at installere et spyware-program, men det hjalp ikke.

Håber nogen kan hjælpe.
Kristian
Avatar billede Kristianek Nybegynder
31. juli 2014 - 09:53 #1
Jeg har selv fundet ud af det. Jeg disablede noget i mit antivirus program (Sophos), som hedder "Sophos Web Intelligence". Så virker det pwefekt.