Avatar billede Asky Forsker
25. juli 2014 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Irriterende G-mail

Af og til er vi flere brugere på mine PC-er. Når en anden bruger end jeg vil se sin G-mail, så kommer vedkommende direkte ind på mine mails. Jeg har forgæves forsøgt at få G-mail til at lade være med at huske min kode (Fluebenet med "forbliv logget ind" er ikke markeret), men det er G-mail fløjtende ligeglad med. G-mail gremmer alligevel min kode. Jeg har kigget en del i indstillinger, men har ikke kunnet finde hvor jeg ændrer opsætningen. Andre må da have oplevet samme problem. Skal jeg virkelig skifte til et andet mailprogram? Hvilket?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2014 - 12:37 #1
Sæt din browser til at slette alt ved lukning, så der ikke er cookies og andre oplysninger der ligger der ved næste åbning.
Hvilken browser bruges?
Avatar billede chalde Seniormester
25. juli 2014 - 12:38 #2
Avatar billede Asky Forsker
26. juli 2014 - 10:51 #3
Jeg bruger for det meste Crome undtagen til netbank og den slags, da bruger jeg Explorer, da Crome ikke er god til at vise e-box. Jeg mener faktisk, jeg har sat den til at slette alle cookies ved lukning, men det er ligesom G-mail går sine egne veje. jeg tjekker lige browserne igen.
Avatar billede Asky Forsker
04. august 2014 - 11:45 #4
Nu har jeg eksperimenteret med at gå incognito. Det virker fint i Explorer og i Firefox med Ctrl Shift P i Crome skulle det virke med Ctrl Shift N, men det fungerer ikke her. Jeg er stadigvæk interesseret i at skifte mailprogram og eksperimenterer med Thunderbird er der evt. andre forslag?
vi en af jer give et svar, så jeg kan komme af med nogle points?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2014 - 12:26 #5
Synes Thunderbird er et godt mailprogram. Bruger den på min nye win 8 opgraderede computer.
Det må være chalde der skal lægge det svar.
Avatar billede Asky Forsker
13. oktober 2014 - 21:56 #6
NU gider jeg ikke vente længere, så nu får du pointene :-)