Avatar billede kimprang Nybegynder
25. juli 2014 - 13:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genstart af RT-N66U

Hej

Jeg overlever næste dagligt at jeg skal genstarte routeren for at kunne bruge det trådløse net. Det wired virker fint.

Jeg har nyeste firmware.

Nogen ideer?

mvh.
kim
25. juli 2014 - 15:25 #1
Siger system loggen noget brugbart?
Avatar billede kimprang Nybegynder
25. juli 2014 - 15:59 #2
Ikke umiddelbart, er der noget specielt, jeg skal kigge efter?

Jeg har dog registreret at den til tider bliver meget varmt, så man ikke kan lægge en hånd på den, så jeg ved ikke om den er ved at stå af.

/kim
25. juli 2014 - 20:13 #3
Hvis den crasher på grund af varmen, så burde der stå noget i loggen om kernel panic.
Avatar billede kimprang Nybegynder
11. august 2014 - 13:18 #4
Den skriver intet i loggen, så løsningen blev at slå trådløs fra og købe en ekstern box til dette.