Avatar billede MrBukhave Nybegynder
25. juli 2014 - 14:12 Der er 3 kommentarer

HDMI sammen med 1080i

Hejsa! Jeg har et problem.. Når jeg tager et HDMI stik og putter ind i min computer og min skærm så viser den ikke hele billedet? Der står jeg har 1080i og jeg har haft en IT freako til at kigge på det og han havde ikke tid til at rode mere med det. Er der noget jeg kan gøre? Altså kan jeg gøre så den viser hele billedet med et HDMI stik fra min computer ind i min 1080i TV?

Tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2014 - 08:19 #1
På min Asus er der et medfølgende program til grafikken, så jeg kan justere størrelse og placering på DMI-billedet. Der var fra standard lige netop ikke plads til processlinjen, men det kunne rettes ind. Så se i indstillinger til grafikkortet.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2014 - 08:20 #2
Ikke DMI med hdmi - sjit stavekontrol.
Avatar billede MrBukhave Nybegynder
29. juli 2014 - 14:38 #3
Har helt glemt at skrive tilbage! Tak for dit svar. Men min skærm flipper ud når jeg gør det og det hele virker ikke ordenligt. Jeg venter bare på pengene til en ny fuld HD skærm :)!

Men tak ;)!