Avatar billede Schikorra Nybegynder
25. juli 2014 - 23:05 Der er 4 kommentarer

Ups afinstallerede Windows

I mit ihærdige forsøg på at geninstallere Windows på min nye ssd harddisk, da det ikke kunne lade sig gøre
Grundet for lidt plads prøvede jeg at formatere disken men
Den siger at der stadig ikke er plads. Pg nu kan jeg jo slet ikke komme ind i min pc, hvad gør jeg ?
Avatar billede MikkelJ2000 Nybegynder
25. juli 2014 - 23:21 #1
Du skal nok bruge en ny computer og ligge Windows på en Usb eller CD så du kan komme til at formatere hardisken og installer det på ny.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2014 - 00:18 #2
Nu skriver du jo ikke noget om størrelsen på den SSD, men den kan vel ikke være så lille, at windows ikke kan være der, som ny installation. Selv en lille SSD på 60GB kan klare det.

Eller er det sådan, at du prøver at klone et C drev over på en SSD?
I så fald må C drevet selvfølgelig ikke være lige så stort som SSD.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juli 2014 - 09:05 #3
Hej og velkommen til.
Starter installationen op, men kikser under den første genstart?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2014 - 19:07 #4
har du ikke en backup ?

vis du ikke har kan jeg hjælpe med i iso win 7 32 og 64 bage du har key